Servis

Každý kávovar i ten nejlepší je pouze stroj. Každý stroj potřebuje pravidelnou údržbu či servis, pokud se na něm něco porouchá. U nás zakoupené zařízení vám samozřejmě opravíme. Provádíme záruční i po záruční servis. Nejdříve nám zavolejte na tel. Číslo: ,nebo napište na email: servis@coffeetechnology.cz Mnoho závad lze totiž odstranit po telefonu. S technikem můžete následně domluvit další postup. Pokud potřebujete provést údržbu či servis kávovaru či kávomlýnku, zašlete stroj do servisu na tuto adresu: Servis Coffee Technology, Štěrboholská 560/73, Praha 10, 102 00. 

Kávovary La Marzocco jsou stroje konstrukčně shodné s profesionálními kávovary, proto je nelze odvápňovat stejným způsobem jako běžné domácí kávovary. Nutností je používat vodu, která splňuje následující kritéria: 

T.D.S. 90 - 150 ppm Celková tvrdost 70 - 100 ppm Celkové železo (Fe+2/Fe+3) 0 - 0,02 ppm Volný chlór (Cl2) 0- 0,05 ppm Celkový chlór (Cl2) 0 - 0,1 ppm pH 6,5 8,5 Alkalinita 40 - 80 ppm Chloridy (Cl–) ne více jak 50 ppm 

Se skvělými výsledky lze používat balenou stolní vodu s nízkou mineralizací. Díky důslednému používání takto upravené vody, bude vaše káva chutnat skvěle a kávovar vám bude sloužit léta bez poruchy. Více jak 90% závad způsobuje použití nevhodné vody. Chcete poradit jakou vodu používat? Zeptejte se nás. 

Článek o vodě: https://lamarzoccohome.cz/blogs/news/voda-zakladni-element-kavy 

Podmínky záruky. Záruční doba, pokud není přístroj používán pro komerční účely, je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na díly z gumy. Záruku nelze uznat pokud je kávovar zavápněn.