Servis kávovaru i po záruční době aneb La Marzocco se umí postarat

Každý přístroj, aby fungoval tak, jak má, potřebuje pravidelnou a dostatečnou péči. Jen tak lze předejít případným poruchám nebo jiným problémům. A ačkoliv jsou kávovary La Marzocco Home vyrobeny z těch nejkvalitnějších materiálů a jsou konstruovány vysoce postavenými odborníky, týká se to i jich. K vašemu štěstí, my porouchané kávovary neuznáváme. Proto jsme připraveni na servis každého kávovaru, který byl pořízen u nás. A záruka v tomto ohledu nehraje roli. Pozáruční opravy jsou u nás taktéž samozřejmostí. Moc dobře totiž víme, jak důležitá je káva pro domácnost. My sami si neumíme představit o kávovar doma přijít, a tak nechceme možnost ranní lahodné kávy sebrat ani vám. V tomto článku vám přiblížíme postupy, které od nás můžete očekávat v případě, že něco nepůjde zcela podle plánu. Záleží nám na vaší spokojenosti a kvalitě kávy, po které tolik toužíte.

Jak funguje záruční doba u La Marzocco Home?

Při koupi kávovarů La Marzocco Home automaticky získáváte záruční dobu trvající 24 měsíců. Za tuto dobu se můžete s kávovarem v klidu seznámit, naučit se ho dostatečně ovládat a stát se prvotřídním baristou. Záruka ale musí být platná a nelze ji uznat, pokud je kávovar zavápněn. Je tedy třeba mít kávovar v pořádku po hygienické stránce. Mnoho poruch se totiž u těchto strojů manipulujících s vodou zapříčiňuje přemírou vodního kamene. Jedinou podmínkou je proto čistota kávovaru. Záruka se také dále nevztahuje na gumové a snadno vyměnitelné části kávovaru. 

Postupy, které sníží riziko zavápnění

  1. Využívejte balenou nebo filtrovanou vodu s minimální mineralizací.
  2. Hlídejte pH vody.
  3. Pravidelně a důkladně kávovar čistěte. Zvenku i zevnitř.

90 % poruch je způsobeno využíváním nekvalitní vody. Dejte si proto záležet na filtraci nebo kupujte vodu balenou s malou mineralizací. Potřeba je také odvápňování. Pravidelné čištění a udržování kávovaru je alfou a omegou v jeho životnosti. Předejdete tak nepříjemným problémům a navíc i podpoříte správnou a lahodnou chuť espressa. Tu totiž může vápenec také velmi snadno ovlivnit. Naštěstí na tuto problematiku existuje mnoho přípravků, díky kterým celý postup není tolik složitý. Nemusíte se proto bát, že by vám tyto procesy zabraly hodiny času. Stačí investovat pár minut a kávovar bude vzkvétat. 

Odvápňování by mělo být praktikováno alespoň jednou měsíčně. Ideálně ale každý týden. Nevěřili byste, jak moc rychlý umí vodní kámen být.

Kroky k nahlášení závady a získání servisu

Jakmile na vašem La Marzocco kávovaru zpozorujete nějakou poruchu, nebo budete mít podezření na závadu, zavolejte nám, nebo napište na náš e-mail. Veškeré kontakty najdete u nás na webu. My se s vámi osobně už domluvíme na dalším postupu. Mnoho závad lze totiž eliminovat přímo po telefonu. Budeme potřebovat detailní popis problému a podle toho vyhodnotíme další kroky. V případě nutnosti zásahu technika bude třeba odeslat kávovar k nám do servisu. I o tom se společně pobavíme po telefonu. 

Servis La Marzocco Home kávovaru po záruce

My vás bez kávy nenecháme. Neváhejte se na nás obrátit i v případě, že už dva roky uběhly. Stálé zákazníky si hýčkáme, proto se o váš kávovar s radostí postaráme a uvedeme ho do původního stavu. Postupujte úplně stejně jako v záruční době. 

Věřte ale, že závady se na kávovarech La Marzocco objevují pouze ojediněle. Veškeré naše produkty jsou vytvořeny z těch nejkvalitnějších materiálů a jsou otestovány zkušenými baristy. Pokud ale přece tuto službu budete potřebovat, můžeme vás ubezpečit, že naše techniky a postupy budou provedeny co nejrychleji tak, abyste se nemuseli omezovat a váš kávovar byl v provozu co možná nejdříve. Naše kávovary se dědí, o to se postaráme.